torsdag 17 juli 2008

Kennelbesök!

Var på kenneln idag och hälsade på mina nya kusiner och kusinbarn.Lite söta var dom allt, ett tag funderade jag på att ge pappa en i födelsedagspresent. Men när jag räknade ut hur många tuggben man kan få för samma pengar är det mer intressant. Måste bara få ihop stålar...
Undrar hur mycket jag kan få för mormor på blocket... Min fina mamma var också där. Och moster och kusin men dom fick jag inga bilder på.

Min lillasyrra Ilona kom förbi också. Vilken tjej!! Var tvungen att yla efter henne hela vägen hem i bilen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och tänk på hur många ben du blir av med om du har en litet monster hemma också, inte bara inköpet som värderas i antal ben.. Men, var de verkligen så där söta??? // Lisa

Sigge sa...

Lisa... oss emellan... Ganska söta var dom allt. Men säg inte det till någon, det kan sabba mitt rykte...