torsdag 14 augusti 2008

Ska man va fin får man lida pin :o)

Nästa vecka åker jag på semester till Vallentuna, har fixat lite nu på morgonen... Klippt klorna, rensat tandsten man vill ju va snygg i munnen om nån snygg tik vill dela ett ben ;o), hällt på olja i pälsen så jag ska vara snygg och inte mjälla. Luktar rakvatten, det känns manligt.
Föresten fick jag inte åka till Kina och hulligana... UD avrådde mig eftersom dom tydligen äter hundar i Kina... Tur jag kolla med dom först man vill ju inte bli Fritera Sigge med sötsur sås precis...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ni kommer till solen, den verkar rymt Sverige iaf.. Sigge får vila i sin simträning under er semester antar jag - kanske dp-sim-race sedan?

// Lisa

Anonym sa...

Sigge har tackat nej till sin sim plats i OS så han behöver tydligen inte träna mer denna sommaren. Det var helt enkelt för osäkert att åka dit när man är hund... det har ingenting med att han är en värdelös simmare och absolut inte att han inte kvalade in... enligt honom själv...