lördag 6 december 2008

Semesterpresenter...

Mamma åkte utomlands en vecka och då ska det så klart kommas hem med presenter! Men ska det kommas hem med fula kepsar då kan det lika gärna va...


Jag har en hel uppsjö med misstyckande miner jag kan använda när jag får kepsen på mig...



Men pengarna för kepsen gick visst till herrelösa hundar och då kan jag ställa upp på att ha den på bild mot lite godis. Men aldrig att jag kommer att använda den när jag ska ut på stranden och ragga i sommar. Ser ju ut som en tönt med öronen hängande så där. Som tur var fanns det fler presenter i resväskan som jag var mer nöjd med. Och det gapas friskt att jag inte får gå in i klädkammaren för tomten så jag tror det kom med en och annan julklapp också.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
kul att hitta lite fler Dp-bloggar :)
Hit ska vi komma flera gånger!

Hälsningar
Chris & pinnarna