torsdag 5 mars 2009

Stalledräng...

Visste att jag skulle vara hos dagmamma idag men att jag skulle bli uppsparkad ur sängen klockan halv 6 var inte vad jag hade planerat!! Men när jag fick reda på att vi skulle till stallet var det värt den tidiga morgonen!

Gick ut på en prommis med min kompis Risen! När han hade svårt att komma åt och nosa gick jag före och kolla om det det var så intressant så han också behövde kolla.
När jag hade gett hästarna mat och mockat lite tog jag mig en vilopaus på Risens täcke. Fick låna hans boll också. Ska fråga om vi kan sparka fotboll nästa gång. Kanske en match stallhästarna mot stallhundarna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du inte rida en liten runda? lr du kanske inte är mkt för sånt...

Sigge sa...

Njae... Risen har lite ont i benet så han är mer för promenader just nu... Fick rida på Mias arm när hon bar mig över en vattenpöl... Vill ju inte gegga ner tassarna av fin stamtavla!

Det handlar INTE om att Risen är enorm och att jag skulle tycka det är läbbigt! ABSOLUT inte! Om någon skulle trod de...

Anonym sa...

Så söt! Och så modig du är som vågar vara så nära näsan på hästarna, det vågar inte mitt monster som är dubbelt dubbelt så stor :O
(kanske lite för att hon rusade in i eltråden till hagen i somras, men ändå ;) )

Anonym sa...

Ja du killen, du var riktigt duktig idag! Men det visste du nog redan....;)Det var en riktigt trevlig dag, kul att du kunde följa med. Synd att jag inte fick nån bild när ni kompis-hälsade"slick slick på stora mulen"! Massor av puss puss till
dig från dagmamma Mia å Riesen