torsdag 30 juli 2009

Semester!

Lyckades få till en bild på Mormors fisförnäma katt när hon åt hundgodis. Ska hänga upp lappar i byn med den här bilden så hennes kattkompisar kan se. Då lär hon inte vara så poppis längre! Så fort jag vänder ryggen till käkar hon min mat också. Katten Gustav gjorde likadant. Jag får då inte äta kattmat men alla katter får vara i mitt käk och ge mig kattbaciller. Ska kolla om det finns arsenik eller nåt i garaget eller så ska jag sätta en landmina under matskålen. Det kan jag nog få en av morfar. Det blir bra det här!

Åker moppe med mormor när jag blir trött i tassarna. Perfekt på långprommis, ska nog kolla om jag kan smyga ner hennes moppe i mitt bagage när jag ska hem.

Ligger och solar på altanen... Eller låg, det är inte så fint väder, Undrar om man kan reklamera semestern och få en ny vecka på grund av taskigt väder. Tåls att kollas upp!




Inga kommentarer: