söndag 25 oktober 2009

Sofo's pets!

Min favoritbutik Sofo's Pets hade treårsjubileum i helgen så jag tog med mig Mormor till stan på en shoppingtur. Mamma fick följa med också eftersom vi behövde lift.

Lyckades fylla en kasse med godis och grejjer :o) I kassan fick jag ett ben av ägaren som jag är lite tjenis med!

Av mormor fick jag en goseanka som låter som en riktig anka när man tuggar på den. Och så är den lite mysig att gosa upp sig vid ;o) Men berätta inte för någon på dagis att jag gillar att gosa, då kanske dom inte tar mig riktigt på allvar...

Och dagens bästa av allt. Eftersom jag vaktade bilen när dom andra åt på Hard Rock Café fick jag både hamburgare och revben av Mormor. MUMS! Helt klart värt besväret!

1 kommentar:

Gabbi sa...

Dock skulle jag varna för att handla där mer. Jag har blivit blåst på massa grejer, de vägrar ta tillbaka reklamationer och byten på grejer som vart trasiga från början. Sjukt dålig service när man är en av deras trognaste kunder!