söndag 29 november 2009

Lusseinvigning...

Idag har jag varit på invigning av en ny butik. Det är Svenska Barnrum som har öppnat en riktig butik och inte bara en på internet. Som vanligt fick jag vakta bilen... Fattar inte varför jämt jag ska vakta bilen! Jag fick en jättemysig snutte av hon som äger butiken. Den är lurvig och man kan kampa med den och slänga omkring med den. Det ser ut som jag snyter mig i den men det gör jag inte, det är den för fin för. När vi kom hem fick jag hjälpa Mamma att baka. Hon sa att vi skulle baka lussekatter så jag försökte hitta en katt på prommisen att ha i degen men jag hitta ingen. Dom går väl och gömmer sig hela December antar jag för att inte bli bullar... Jag får vara tidigare ute nästa år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt du skriver. Verkar vara en liten hund med mycket att ge...

//anna

Anna sa...

Ha fattade inte allt det där med att logga in men skakade lite på huvudet... Lussekisarna ser goda ut..

Elise sa...

Nej logga in är nog bara för Sigge när han ska skriva. Jo det är en liten hund med mycket av allt. Typisk pincher. Men det är roligt. Det händer något hela tiden!