söndag 19 december 2010

Mysse

Håller på att förbereda för min julsemester. Det ska visst vara 30 grader kallt på min semesterort... Bad Mamma sticka en mössa så jag inte ska frysa ihjäl. Men jag fattar inte varför hon ska hålla på och prova och jävlas med mig under tiden. Sticka in stickor och diverse i ögonen på en.
Lite konstigt är det för Mamma och Pappa har ibland terapi hemma och pratar om deras hemska barndomar när deras mammor nålade upp tyget rätt i skinnet. Ibland fick dom tydligen ställa upp som arbetskraft och hålla i garnet när det skulle bli nystan också... Och nu gör dom det samma mot mig! Utan att ens blinka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beställ ett par matchande benvärmare på en gång! Men du kan inte dra ner den över ögonen? // Lisa

Sigge sa...

Vet inte om jag vill ha machande benvärmare. Den här kliar och sticks som bara den :o(