torsdag 24 februari 2011

Snösim

Va i min skog idag. Det var inte alls som på bilden. Dom bygger och grejjar så det inte finns någonstans att gå. Vissa bitar fick jag simma i meterhög snö! Hundsim var inte att tänka på utan det var fjäril som gällde. Tack och lov att Mamma tvingat mig på simskolan varje sommar. Vi har fått reda på när årets semester är. I år ska vi visst fira semester tillsammans hela familjen. Det har vi ju aldrig gjort innan så varför börja nu undrar jag och söker charterresa till mig själv.
Farmor, vet du nån bra sida på charterbolag som åker från min förort till stugan? Du kan svara i en kommentar nedanför inlägget.

2 kommentarer:

Börje O Gerd sa...

Bleckåståget till Kluk därifrån Ren till Kaxsås apostlahästar till stugan i Änge

Sigge sa...

Farmor o Farfar det är inte charter det är ett vildmarksäventyr. Kan man boka charter all inclusive med skodan?