måndag 9 juli 2012

Kompis

Idag har varit en hektisk dag. Efter den långa prommisen med filminspelning svalka jag mig och vila lite på rummet. Sen till hotellbaren för en drink och där hade Pappa stämt träff med en kompis som han känner. En äkta ungersk kompis från Budapest. Hon och jag vart bästisar direkt och jag blev medbjuden på middag äkta Ungersk style. En gammal skraltig buss tog oss dit. Inte nog med det den kördes av en biltjuv så jag ramla ner från sätet i en sväng. Äntligen framme i helt och rent skick fick jag ungerska delikatesser och massa gott kött. Efter en lång (jättelång) promenad hem ska jag sova omedelbart för imorgon ska jag upp tidigt för nya äventyr. 


1 kommentar:

Sixten sa...

Vad Du ser trött ut Siige. Men det är inte så konstigt. Bilden och Bloggen är ju lagd av Dig halv två på natten. Sov nu gott och ha en riktigt Happy Monday.