lördag 7 juli 2012

Ungern

Bra ställe men varmt, det blir en prommis och frukost ute på morgonen ett par timmar sen hänger jag på hotellet tills det värsta är över. Jag är inte på rummet så länge som det låter ,är ju ingen morgonhund så det blir oftast brunch. Eller som idag lunch. Brukar ligga i min bur på rummet men idag skojja jag med mina föräldrar och gömde mig i Mammas resväska. När de kom in sa jag ingenting utan skådade spektaklet när de trodde jag var bortrövad, Mamma hade nästan hunnit ringa in hemvärnet innan de hitta mig :o) Ikväll ska jag ut och äta på argentinskt stekhus. Mmmmmmm kött :o)


2 kommentarer:

Sixten sa...

Kul att följa Dina äventyr. Men hur var det nu med militärsjukhuset??

Sigge sa...

Vet jag ingenting om. Vad mina föräldrar gör när jag vilar på hotelrummet vill jag inte stå till svars för.