måndag 21 april 2008

Hektisk helg...

Morfar behövde hjälp i helgen och tömma en lägenhet så jag packa in sängen och en stege i lastbilen...

Sen var det bara att tuta och köra...



Här talar jag allvar med mamma och säger att man inte får störa chauffören med fotoblixtar...


Stannade och tog en burgare på vägen...


Fick en ballong jag lekte med...

Hur det gick med resten... Jag somna i hallen när vi kom fram, det var dit jag orka bära sängen, man orkar inte hur mycket som helst även om man är hund...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att morfar har en sådan hjälpsam hund att ringa till när han behöver hjälp.

VOFF VOFF

Anonym sa...

Haha.. så söt han e!.. och bortskämd=)

Anonym sa...

Vilken fin råtta!

Sigge sa...

Råtta! Vem sa det... Morr voff... Bortskämd... Njae jag e av fin stamtavla... det kräver sin service ;o)