onsdag 23 april 2008

Jag är kär...

Träffade en snygg tjej i parken igår. Hon heter Klara, bara namnet Klara får mig att mysa lite. En jättesöt Jack Russelterrier. Hon gillar inte andra hundar men mig lekte hon med lääänge. Tror hon är kär i mig också :oD Vi har en dejt i parken nästa vecka... samma tid samma plats, längtar redan!! Undrar vad jag ska säga till mina andra tjejer... Fast det kanske inte är riktiga tjejer om dom inte gillar mig tillbaka? Men Klara hon gillar mig och jag henne. Ska nog fråga chans på henne nästa vecka... Idag har jag kammat mig, blev alldeles skitig när allt vintersmuts och vägsalt kammades upp... Måste duscha och klippa klorna tills dejten med Klara... fila lite också kanske så jag inte river henne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sigge, du har verkligen fokus på rätt sak hela tiden! Det är nog en rätt bra plan att ha fler "projekt" på gång.. Nova tänkte flytta till er i lördags när vi blev ovänner, typ en kontaktfamilj.. eller vem som helst utom att bo kvar hos en elak matte..?

Anonym sa...

Haha! Vilken härlig blogg du har Sigge! :D