söndag 26 april 2009

Tour de Utö!

Tog båten ut till Utö idag i ett strålande vårväder.

Som vanligt med flytväst på. Safety First! Det fanns visst flytisar på båten också men jag tvivlar på att dom tänkt på min storlek.

Gick på bryggan och spana lite båtar... Eller båten... Det fanns inte så många så här på våren.

Utö passar utmärkt för en cykeltur. Jag har aldrig cyklat förr men nån gång ska vara den första. Lättlärd som jag är lärde jag mig på nolltid!

I nedförsbackarna passade jag på att vila tassarna lite i pappas cykelkorg. Mamma skratta så hon höll på att trilla av sin cykel. Det måste varit åt att pappa hade en tjejcykel!

Hade en finfin utsikt från min korg i allafall.


Trots att det var fem andra hundar i hundsalongen på båten hem låg jag hellre och njöt av mitt ben än att bry mig om dom.

Inga kommentarer: