fredag 19 juni 2009

Ett år äldre...

Fyllde år i måndags. Nu är jag hela 3 år gammal! Vet inte vilket som är bäst den årliga pannkakstårtan eller att få slicka visparna. Är rädd att det är slut med vispslickandet sen min sele började sitta lite tight... Efter att ha tagit ut den två gånger åkte jag på en vägning... Nu hötts det med fingret åt pappa, pratas lightmat och jag får en dagsranson upphälld för att inte ska lura mina föräldrar till en extra ranson... Det blir helt enkelt ingen jordgubbstårta till midsommar för mig och pappa... Nu letar pappa efter sin kanelbulle mamma har tryckt i sig, han är tydligen också satt på bantning... Tur hon snart ska till jobbet så vi kan gå till korvmojjen!


Föresten går sista flyttlasset idag... Jag har suttit i mitt kära fönster för sista gångan... Kanske ätit min sista gratiskorv... (Sigge äter gratis på den lokala korvkiosken). Lekt med mina kompisar för sista gången... Känns lite vemodigt det här... Men jag kanske kan komma hit och hälsa på Wille iallafall...

Inga kommentarer: