måndag 7 december 2009

Glasspinne...

Trodde inte mina öron när mamma sa att jag ska till Norrland över jul. Jag kommer ju att bli som en frusen glass där svansen kan användas som pinne!!!
Jag har ju problem med köldkramp i tassarna när det är för kallt och förra året var det MINUS 30 och det var på tok för kallt för mina känsliga tassar. Jag kunde inte gå ut utan att störta i marken med nosen före... Det sluta med att mamma och farmor fick akutsy tossor jag kunde ha på fötterna så jag kunde bajja för första gången på 2 dar. I år är jag mer förberedd och har budat hem dojjor på ebay. Det fanns supecoola converse men det var med snören och knyta 4 skor när man är kissig kändes inte så aktuellt. Jag kör på kardborre. Det är för coola killar som jag. Hoppas bara dom hinner komma! Önskar jag hade fått reda på det här i god tid. Nu ska jag in till stan och prova ut ett nytt vintetäcke, det andra sitter lite tajt eftersom jag äter upp mig för att gå i ide.

Inga kommentarer: