måndag 21 december 2009

Semester!

Jag har dragit till Norrland på semester. Skulle åka till Arlanda tidigt för att inte fastna i trafiken och det höll på att gå illa. Om någon missat det är jag helt enkelt ingen morgonvovve. Men mamma var uppe tidigt och lyckades väcka mig. Kändis som jag är hade jag med mig fotograf och bärare. Min kompis Per åkte med mig i planet, tror han är flygrädd eller något eftersom han åkte med mig.

Det var en Pub som var öppen på Arlanda trots att det var så tidigt så jag försökte få med min reskompis in så vi kunde ta något stärkande inför resan men han tyckte det var för tidigt...

Fick lite resfeber innan jag skulle hoppa på planet... Men den la sig så fort jag hoppade in i buren. Vädertjänst på min semesterort lovar mellan -9 och -18 det känns som att jag fixar det. Hoppas det fortsätter så.

2 kommentarer:

Matte sa...

Du verkar vara en kul kille! Ha en bra semester i kylan! /Albus

Matte sa...

Hej! Selen är måttsydd, du kan kolla in här och höra av dig om du vill ha en; http://valkyrias.se/, men jag vet inte om hon tar beställningar jämt :) Priset låg på ca 650-750 beroende på vissa tillval. Kalla tassar är det värre med, Albus overall hjälper bäst mot kyla, även om just tassarna då är utan skydd, men det kanske kompenseras tack vare att resten av kroppen är varm? :)