tisdag 22 december 2009

Semester!!

Jag och ekorren är framme på vår semesterort hos farmor och farfar. Pappa säger att jag och ekorren är lika... Jag tycker mest han ser löjlig ut, det gör ju inte jag!!
Har lite problem med mina tassar här uppe, det är rysligt kallt och jag får kramp bara jag tänker på att gå ut. Under -10 hjälper inte ens dojjorna... Får köpa ett par större och be farmor sticka raggsockor som jag kan ha idom. Men klurige farfar han har kommit på en bra lösning. Stortorget i stan är uppvärmt så nu kör han mig dit i bilen så vi kan knata ett par varv då och då. Perfekt för köldkänsliga tassar! Men jag blev lite förvirrad när vi skulle sova igår natt. Dom bäddade i vardagsrummet... Undrar om dom har en låtsashund eller nåt för jag sover ju i stora sängen med dom.

Inga kommentarer: